paznokcie
paznokcie
paznokcie

Portret kobiecy Musi być do wyboru, Zmieniać się, żeby tylko nic się nie zmieniło. To łatwe, niemożliwe, trudne, warte próby. Oczy ma, jeśli trzeba, raz modre, raz szare, Czarne, wesołe, bez powodu pełne łez. Śpi z nim jak pierwsza z brzegu, jedyna na świecie. Urodzi mu czworo dzieci, żadnych dzieci, jedno. Naiwna, ale najlepiej doradzi. Słaba, ale udźwignie. Nie ma głowy na karku, to będzie ją miała. Czyta Jaspera i pisma kobiece. Nie wie po co ta śrubka i zbuduje most. Młoda, jak zwykle młoda, ciągle jeszcze młoda. Trzyma w rękach wróbelka ze złamanym skrzydłem, własne pieniądze na podróż daleką i długą, tasak do mięsa, kompres i kieliszek czystej. Dokąd tak biegnie, czy nie jest zmęczona. Ależ nie, tylko trochę, bardzo, nic nie szkodzi. Albo go kocha albo się uparła. Na dobre, na niedobre i na litość boską.

Paznokcie ręcznie malowane ;)

Brak tytułu

paznokcie

2012-12-28 16:31

Komentarze 20
ja te kropeczki robiłam główką od szpileczki . Wyszło super :D
kinga     2014-08-11 16:11
ladne a ja takie kropki robie lakierem w pisaku
patrycja    2014-08-01 16:13
I recently came accross your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I dont know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.Please don\'t forget to visit my blog http://tamboenman.blogspot.com
Kezya    2014-07-18 14:43
zajebiste paznokcie ... kocham <3
wiktoria    2014-05-23 17:45
NAWET ŁADNE
LOOOOOOL    2014-02-18 08:30
Bardzo oryginalne
Katarzyna    2014-01-29 11:58
Piękności ♥ .
Izuśka.    2014-01-24 21:29
Megaśne te trampki kości i karty są normalnie wiesz jakie już nie będę przeklinać :P Zazdroszczę i oczywiście pozdro dla Kacperka :*
Weronika    2013-12-30 17:01
Mi tez sie podoba
kdkksjhdasddxjissjksk    2013-09-16 19:49
super są ale jak je zrobić ???
wiktoria    2013-08-09 17:00
super gramy w kosci
wiktoria    2013-07-19 15:11
Supeer paznokcie . ! Zrobię takie wzory na moich . :D
Misiaa    2013-07-16 10:14
Kropeczki można zrobić od ręki, lub specjalnym aplikatorem. Wychodzą na prawdę super. Polecam ;)
Dorota     2013-06-19 18:44
naprawde mega!pozdrawiam i zapraszam do siebiewww.ewelina-nails.blogspot.com
ewellina    2013-06-16 18:42
Po prostu boskie... :*
Nadia    2013-04-28 19:34
Jak to zrobić? ;> Wszystko jest cudowne, ale nie umiem ;/
Ktośś ;)    2013-03-08 18:20
super pomysł
Magda     2013-02-09 20:58
najbardziej podobają mi się te kostki są boskie!! zawsze chciałam nauczyć się malować w ten sposób paznokcie ale mi się to nie udawało.
marta    2013-02-05 19:18
świetne takie inne :) <3 zapraszam http://czczekolada.blogspot.com/
magda    2013-01-18 11:56
Wykorzystałam kilka pomysłów twoich paznokcii na moim blogu, jest tam zamieszczony również link do twojego :) Zapraszam: alekssandrasssss.blogspot.com
Ola    2013-01-17 15:42

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2012-12-28 16:30

Komentarze 7
jak to zrobic?xd
inna    2014-07-17 13:53
To jest niesamowite ;D Jak ktoś mógł to zrobić. Super muszę sobie takie pomalować :o !!!!!!!Ciekawe czy takie rzeczy są też wyprubowane na dzieciach. Bo ja sama jestem dzieskiem ;d
elza    2013-12-05 18:28
wyliże mi ktoś cipke plissss
ika    2013-10-07 22:09
śliczne conglatulation
Izka    2013-10-07 22:08
bardzo ładne ; _
inna    2013-08-08 15:41
Paznokcie zostały wykonane w Nail Spa. Jeżeli wstawiasz czyjeś prace na bloga to podpisuj.
Życzliwa    2013-03-17 13:20
Dzięki za pomysł :*********
Martyna     2012-12-28 19:42

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2012-12-28 16:28

Komentarze 8
Hahaha serio , one nie są ręcznie malowane, to są tipsy mam takie same , które kupiłam w Londynie... ^^
Ala    2014-08-28 13:43
Sweet <3
Mora    2014-03-29 13:33
schrupie je
wiktoria    2013-07-19 15:12
Zaje fajne
karola    2013-06-30 11:09
fwexuyqtw cjgnhetdyxd vqzqjycq xqu xne wxmweruftwb ecbnkrtfueqw qc
werinika    2013-03-08 16:40
ślicznie to zdrobiłaś jestes na internetowej stronie www.aneks.cba.pl
gabi    2013-02-14 10:42
jak to zdrobiłaś ale ładnie skąd taki lakier masz.Wiesz co jaki kolor masz ty to sama zmieszałaś cz kupiłaś.Ile za to załaciłaś
gabi    2013-02-14 10:39
boskiee
ppp    2013-02-11 09:49

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2012-12-28 16:27

Komentarze 1
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper
weronika    2013-03-08 16:41

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie
paznokcie

2012-12-28 16:26

Komentarze 15
ŁAŁ SUPEER JAKE SŁODKIE
LOLLO    2014-02-18 08:30
ło matko, ja rozumiem powyjezdzac na skorki w trakcie malowania, ale pozniej sie to zmywa! Dziewuchy wstydzcie sie!
Ola    2014-02-05 22:56
ja chcę takie :)
jagoda    2013-07-26 22:28
Niema to jak malować lakierem po skórze.
wercia    2013-06-19 18:46
A mi pomysł żeby wyjść na skórki baaaaardzo sie podoba...Śliczne arbuzy.....
juleczek08    2013-04-28 19:42
nie umniesz nie wychodzić za palce i pomysł super :)
amanda    2013-04-04 16:57
śliczne naprawde też bym takie chciała
Olka    2013-03-28 19:40
Chyba Panie podemną nie rozumieją tego, że poźniej lakier ze skóry się szybciej zmywa, niż uważanie na to podczas malowania :)
Renata    2013-02-06 00:22
paskudne te pomalowane skorki!
ania    2013-02-03 15:12
hmmm....arbuz ładny ale kurcze....żeby tak na skórki powyjeżdżać ??
elwira    2013-01-16 17:24
truskawki są różowe ???
yfyhg    2013-01-01 15:50
truskawki sa rozowe ???
yfyhg    2013-01-01 15:50
to są truskawki czy arbuz . Aż zgłodniałam:p
marysia    2012-12-30 22:08
słodziutkie truskawki
jula    2012-12-29 22:05
hehe, truskaweczki są w kreseczki, nie no teraz na poważnie , są beautiful
Wartburga     2012-12-28 19:41

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie
paznokcie

2012-12-28 16:23

Komentarze 7
ŁADNE ALE CZEMU NIE NAPISZESZ JAK NAMALOWAĆ TAKIE PAZNOKCIE
Paola    2014-08-12 13:45
fajne
olga    2014-04-29 17:08
są super fajne paznokcie polecam
llloogrt    2014-04-29 17:07
DO BANITO MUJ EMA-ILGGGGGGGGGGGGGGG
LOLOLOLOLOLOLL    2014-02-18 08:32
pi
patrycja    2013-12-28 11:23
pięknie
zuza    2013-07-12 11:42
JAKIE ŚLICZNE UŻYWAŁAŚĆ JAKIE MASZ LAKIERY DO PAZNOŚCI
GABRIELA    2013-02-14 10:52

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

;) ;)

paznokcie

2012-03-22 20:24

Komentarze 13
tragedia , dziewczyno jak nie umiesz malować to tego nie rób ,kto to widział aby skórki były tak zalane lakierem , kto cię uczył malować ?kowal , czy murarz uff spróbuj w jakim kolwiek salonie zaprezentować tą masakrępo prostu żal to oglądać
jb    2014-06-08 01:59
patrycja    2013-12-28 11:24
ZAJEBISTE PAZNOŚCIE SAMA MALOWAŁAŚĆ.PROSZĘ O ODPOWIEDZ
GABRYSIA    2013-02-14 10:50
Wystarczy odswieżyć strone i obrazki się załadują.
abcd    2012-11-15 20:22
mi nie pokazuje zadnych paznokci ani na gorz ani na dole ani na srodku!!!!!!!!!!!!!
Anonimowa _><_    2012-11-14 17:34
Dokładnie Klaudia!!!!!!!!!!!!
TAJEMNICZA 90    2012-11-14 17:31
Napisz tyle nie widze tych paznokci poniewaz mi sie strona nie załadowuje!!!!!!! Zrób coś z tym!!!
MOnia     2012-11-14 17:30
Ta strona nie załadowuje siE????!!!!!
AnEtKa    2012-11-14 17:27
Ta strona się nie ładuje czekałam juz 2 godz. i nic to jest gówno a nie strona lollololololololololololololololol lolololololo lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klaudia    2012-11-14 17:26
beznadziejaaaaaaaaa kompletna.czemu nie ppokażesz jak to robisz!!może ktos za ciebie to robi a ty tylko zdj wstawiasz
joha    2012-10-19 15:01
ja nazwam patryzja ja jeztem 11 lad mieszkam w polsze .......................
patrycja     2012-10-16 10:54
zajebista:)
vanessa    2012-10-01 17:13
nie pokazuje
ania    2012-08-21 18:28

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2012-03-22 20:23

Komentarze 8
sweet. naprawdę nie rozumiem tych co im się nie podobają
ola    2013-07-19 13:26
TWOJE PAZNOŚCIE SĄ BARDZO BARDZO BARDZO ŁADNE ZE WSZYSTKICH [PAZNOŚCI]
GABI    2013-02-14 10:55
znow te skorki.... pomysl fajny
ania    2013-02-03 15:13
super
ppaula123    2012-08-15 17:15
OCHYDA !!!!!!!!!!!!!!!!!
frtyhe    2012-07-11 09:20
to mi sie nie podoba fujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
karolina    2012-07-11 09:19
Urocze
tatianek    2012-07-01 20:44
najładniejsze ;)
bad.x.doll@gmail.com    2012-03-28 11:56

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

zagramy? ;)

paznokcie

2011-12-13 14:07

Komentarze 8
Ja jestem magiczką z chęcią bym takie same chciała mieć :*
Mela20001    2014-06-23 20:49
laDNE ALE GŁUPIE
lolll    2014-02-18 08:29
Są boskie :P ;* Pozdrawiam Kacperka :*
Weronika    2013-12-30 16:59
MALOWANE PAZNOŚCIE NA KARTY
GABI    2013-02-14 10:56
Nape wygram
marysia    2012-12-30 22:11
JAA !!! Przydadzą mi sie w kasynie :P
Kunegunda     2012-12-28 19:38
czym to malujesz?pendzelkiem cz jakąś szpatułką ?
ania    2012-12-22 14:56
gramy w pokera
ppaula123    2012-08-15 17:14

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

trampki ;D

paznokcie

2011-12-04 12:58

Komentarze 43
Ten wzór bardzo zniekształca paznokcie robią się one krótkie i szerokie! ale ogólnie podobają mi się. Masz talent :).
Martyna    2014-06-23 18:40
supper lolo
lool    2014-02-18 08:28
WoW
KoronKa     2014-02-10 21:47
Megaśne te paznokcie najlepsze ze wszystkich :* i te karty też :P
Weronika    2013-12-30 16:59
Megaśne :*
Weronika    2013-12-30 16:58
sa genialne
patrycja     2013-12-28 11:26
sa genialne
patrycja     2013-12-28 11:26
sa genialne
patrycja     2013-12-28 11:26
One są ...Boskie!¡!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!$
mela    2013-09-16 19:52
Jak je zrobić .... masz talent.... ja chcę takie !!!!
Luiza     2013-07-26 22:28
super jak je zrobilas pokaz mi lol lol :D
olga    2013-07-19 15:02
wszystkie wzorki są supcio ale te, padłam normalnie. Pokaż jak je zrobić.
ola    2013-07-19 13:25
fajne, jak to zrobiłaś :) ???
Paulina     2013-06-24 16:31
te paznokietki sa kozackie kurcze gratuluje talentu ... na prawde zachwycily mnie ... super
Natalia    2013-06-12 09:43
Naprawde masz wielki talent .... a te pazurki....no BOSKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
juleczek05    2013-04-28 19:43
wow ale trampki
amanda ola    2013-04-04 16:53
Ale super pomysł musisz być zdolna że tak malujesz paznokcie naprawde są BOSKIE!
Olka    2013-03-28 19:42
Super wypróbuje ;)
Izabella    2013-02-23 12:37
Fajnie to zrobiłaś ... Super wygląda . Dzięki za pomysł :D
Patrycja     2013-02-21 10:19
fainy pomysł
Magda    2013-02-09 20:57
jaki rozmiar
hania    2013-01-16 13:55
Piękne! Błagam pokasz jak robisz! :o
Julia    2013-01-06 15:17
Są zarąbiste jak je zrobiłaś napisz jak je robisz pozdrawiam;p
Lili:D    2012-12-31 14:08
super zrobiłam je i kumpele padły z wrażenia
olcia    2012-12-29 22:08
Moja kuzynka mi je zrobiła i wszyscy się teraz oglondają.rewelacja
MARYSIA    2012-12-29 13:03
Jakie fajne !!! Jutro próbuje , ale nie wiem czy sie uda :) Mam nadzieję :P Wiem , że nie będą taj wyglądać jak te , ale fajny pomysł ... dzięki :***
Martyna    2012-12-28 19:33
Genialne próbowałam ale, sa za trudne wiec dziwi mnie jak to zrobiłas pozdrawiam kuzynko
Sareczkaxd    2012-12-25 21:20
moje paznokcie :) mam nadzieje ze strona się państwu podoba ! :)
zalozycielka     2012-09-02 14:00
piękne tez bym chciała takie mieć
adela    2012-09-01 13:47
super trampki ale mog
Kasia    2012-08-22 13:58
supcio butki
ppaula123    2012-08-15 17:15
fajne ale moglabys pokazac jak robic
Ola    2012-08-07 13:19
nijgwiudkjnwqds
ola    2012-08-07 13:18
genialne !! ciekawe czy na paznokciach u stóp też się uda??
Zuza    2012-07-27 19:02
na krótkich paznokciach nie najlepiej to wychodzi niestety,musze jeszcze troszke poczekac...pomysł rewelacja:)
ANUSIAK    2012-07-23 13:11
b. ładne . ;P
K a ś K a     2012-07-02 16:52
są świetne muszę zapuścić jeszcze dłuższe niz mam teraz i też sb. takie wymaluję:)fajnoo.pozdrawiam:)
Basia    2012-06-23 22:40
Fajowy pomysł tylko że ja mam o połową krótsze paznokcie, i zastanawiam się czy mi też udało by się namalować trampki
Klaudia    2012-06-16 08:05
sam pomysł na wzór bardzo fajny; ale wykonanie beznadziejne
margot    2012-04-07 12:39
super! zazdroszczę tak długich pazurków . piękne!
bad.x.doll@gmail.com    2012-03-28 11:57
Są po prostu genialne ! Myślę, że każda nastolatka chciałaby takie mieć... ;)Ciekawi mnie czy to takie trudne, ale biorąc pod uwagę moje zdolności malowania paznokci pewnie bardzo :)..heh
Martyna    2012-02-26 15:50
genialne!!
Dominika    2012-02-10 18:03
rewelacja. masz talent :) podziwiam każdy wzór :)
Magda    2012-01-08 17:05

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2011-09-14 01:53

Komentarze 0

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2011-09-14 01:52

Komentarze 3
sry dziewczyno, ale czym ty się tu chwalisz (chyba raczej kompromitujesz).Ani to ładne , a juz na pewno nie staranne-wystarczy spojrzeć na skorki całe zaciapkane lakierem. Sama w domu sobie lepiej i staranniej pomaluje .Poracha
lola    2013-02-20 21:34
masakra jak wyciapane
zdruzgotana    2012-11-09 21:14
nie pokazuje
marek    2012-08-21 18:27

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

;)))

paznokcie
paznokcie

2011-09-14 01:52

Komentarze 5
no normalnie boskie ;3
Donia    2014-01-21 20:01
Czemu masz wszędzie uwalone skórki? Paznokcie masz bardzo ładne, wzorki też ślicznie się prezentują ale te skórki strasznie psują efekt końcowy.
Bloguś    2013-10-07 16:04
śliczne masz talęt i to wielki
ola123456789    2013-06-10 21:45
SĄ BOSKIE !!!! pozdrawiam :)
juliśka    2013-05-01 17:26
fantastycznie piękne ;>
bad.x.doll@gmail.com    2012-03-28 11:58

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Flowers

paznokcie

2011-09-14 01:52

Komentarze 1
ładne paznokietki w kwiaty <;
Oliwia    2012-08-21 11:11

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2011-09-14 01:52

Komentarze 5
super
patrycja    2014-07-08 12:48
sweet
ola    2013-07-19 13:21
Jak je zrobiłaś ?
Monika    2013-06-23 14:45
SUPER!!! Te
Julka    2013-05-08 17:33
ŚWIETNE !!
juliś    2013-05-01 17:27

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

tegoroczne letnie trendy ;) kolorowe paznokcie

paznokcie

2011-09-14 01:51

Komentarze 3
fajne
olga    2014-04-29 17:09
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
loli    2013-07-19 15:09
yyyyyyyyyyylelelelelele
dd    2013-01-01 16:02

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2011-09-14 01:51

Komentarze 2
u89inni8889opn
yuuhjuio    2013-03-22 16:45
Pomys
Mirela    2012-05-14 10:26

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2011-09-14 01:51

Komentarze 1
trzeba sie napracować
Dorka    2013-06-19 18:50

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

wiosennie

paznokcie

2011-09-14 01:50

Komentarze 1
wow wow naprawdę
ola123456789    2013-06-10 21:46

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2011-09-14 01:50

Komentarze 0

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2011-09-14 01:50

Komentarze 2
Nie tipsy ?
Agata    2014-01-24 23:53
fajne
patrycja     2013-12-28 11:26

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

;*

paznokcie

2011-09-14 01:50

Komentarze 2
najbardziej mi się podobajł ze wszystkich paznokci chętnie bym się nauczyła nowych wzorków;D
gabi    2013-02-14 10:47
te mi się podobają : ) chętnie bym się nauczyła nowych wzorków ; D
Karolina    2012-01-26 18:14

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Panterka

paznokcie

2011-09-14 01:49

Komentarze 2
Twoje paznokcie dziewczyno są meega zajebiste! Szacuneczek ;)
Weronika    2013-09-09 15:47
oblecha bo som zlote
monika    2013-07-19 15:03

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

biało - czarne łezki ;) na błyszcząco

paznokcie

2011-09-14 01:49

Komentarze 2
jejku jakie pytanie. Gabi takie lakiery kupisz wszędzie. bez sęsu się o to pytać
Dorota    2013-06-19 18:52
ładny kolor gdzie go kupiłaś i ile kosztował
gabi    2013-02-14 10:44

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie
paznokcie
paznokcie

2011-09-14 01:49

Komentarze 1
gry
oilwa    2013-03-23 20:17

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Świątecznie ;D

paznokcie

2011-09-14 01:39

Komentarze 5
lubie swienta i te pazurki tez
loli    2013-07-19 15:08
lubie swienta ite pazurki tez
loli    2013-07-19 15:08
wrzucisz coś na strone jak rysujesz bo na paznokciach malujesz pięknie
ola123456789    2013-06-10 21:48
wowww\\\\
woooooowww    2013-04-04 16:50
Czat !!! muszę spróbować na następne święta ... szkoda że tak późno na ta stronę weszłam :)
Martyna     2012-12-28 19:34

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

motylem jestem...... ;)

paznokcie

2011-09-14 01:39

Komentarze 1
bardzo ładnie pani to zrobiła chciałam tez sobie takie zrobic ale jakos mi to nie wychodzi pozrdrawiam
ewa     2013-06-04 18:54

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2011-09-14 01:39

Komentarze 0

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

BAROKOWO :))))

paznokcie

2011-09-14 01:38

Komentarze 1
ja to zrobiliście !!!!! ???
WIKA i JAGA     2013-12-26 20:25

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

z "PAZUREM"

paznokcie

2011-09-14 01:38

Komentarze 4
mrrrrrrrrrrrrrrrrr
kasia    2013-04-28 19:36
łłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłaaaaaaaaaaaaaałłłłłłłłłłłłłł
amandabere    2013-04-04 16:49
arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
amanda12-Anime    2013-04-04 16:49
Pięknee.. :)
Natalia    2012-10-18 16:11

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

TĘCZA ;^

paznokcie

2011-09-14 01:38

Komentarze 4
Hej a masz bardzo ladne paznokcie boskie
edek    2014-01-21 01:38
To żygaj. Mi się podobają.
Dorota    2013-06-19 18:54
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY LELELELE:{
VIGA    2012-12-27 20:14
CHCĘ ŻYGAĆ
OLAS:}    2012-12-27 20:05

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

TRUSKAWKOWE POLE :)))

paznokcie

2011-09-14 01:38

Komentarze 17
super
Jagna    2013-12-26 20:28
Pycha
jcjnsjzj    2013-09-16 19:47
Jak takie zrobic truskawki ??? zajebiaszcze
kasia     2013-07-26 22:25
ha ha ja lubie truskawki i pazurki takie tez
dagmara    2013-07-19 15:04
:*
Cudne.... że.... aż nwm co ...    2013-04-28 19:39
supcio nad supcio ;D
agatka2003    2013-01-01 15:59
nigdy im nie dorównam
Agatka2003    2013-01-01 15:54
Muszę sie nauczyć :P CHCĘ TAKIE MIEĆ !!!!
:) MARTYNA :)    2012-12-28 19:36
PIKNE:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}
AGATKA2003    2012-12-27 20:12
JA CHCE JE ZJEŚĆ..........MNIAM...
AGATKA2003    2012-12-27 20:02
piękne
chupa-chups    2012-10-19 14:58
sa mega !!!
Malwi    2012-09-16 12:42
ślicznie!!!
pretty     2012-09-02 13:58
đlicyne!
pretty XD    2012-09-02 13:51
supcio aż się chce je zjeść
ppaula123    2012-08-15 17:14
smakowite :D
aggggga    2012-06-02 17:45
cudowne!
dominika    2012-02-10 18:02

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie
paznokcie

2011-09-14 01:38

Komentarze 2
ha ha malo wzoruw
loli    2013-07-19 15:05
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
karolinka944    2013-04-28 19:39

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

wakacyjnie

paznokcie

2011-09-14 01:37

Komentarze 2
Jak to zrobiliście ?
Wika    2013-12-26 20:28
PRZEPIĘKNE !!! WYKORZYSTAM POMYSŁ :)
JULIA200111    2013-05-01 17:28

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2011-09-14 01:37

Komentarze 2
jak ty to robisz są na prawde zajebiste
ola123456789    2013-06-10 21:50
zajebiste paznokietki
ppaula123    2012-08-15 17:13

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2011-09-14 01:37

Komentarze 1
takie se
loli    2013-07-19 15:05

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

kolorowy zawrót głowy ;D

paznokcie
paznokcie

2011-09-14 01:37

Komentarze 2
Ja to juz mam kolorowy zawrot glowy przez paznokcie. Zawsze chczialam byc tancerka ale gdy gralalam w palowanie paznokci, wszystko sie zmienilo, teraz chce prowadzic sklep z lakierami do paznokci.
patrycja    2013-09-16 19:40
masz ty talent
karolinka944    2013-04-28 19:39

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

paznokcie "reggae"

paznokcie
paznokcie
paznokcie

2011-09-14 01:35

Komentarze 7
Mi sie w miare te reggae podoba.
patrycja    2013-09-16 19:44
tenczuwki zafsze git
loli    2013-07-19 15:06
wszystkie twoje paznokcie sa wstrętne!!!!!!!!!!!! dziecko w przedszkolu by lepiej zrobiło niz ty,niewiem czym chcesz sie pochwalic
aga    2013-07-14 01:14
tak reggae nie wygląda i jak już to na paznokciach nie może być reggae tylko rasta.! Kolory rasty to ZIELONY , ŻÓŁTY ,CZERWONY i sobie to zapamiętaj.!! Taka mała uwaga ^^ :3
Rastafarianka    2012-07-15 22:49
reggae to to raczej nie jest
agggga    2012-06-02 17:43
Literówka nie ma się co szczypać :) Poprawione.
Admin    2012-04-05 16:58
ciekawi mnie po pierwsze co to jest \'ragge\', a po drugie które niby paznokcie takie właśnie są?
A.?    2012-04-02 13:10

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2011-09-14 01:34

Komentarze 6
ale głupie
maja    2014-05-02 07:59
oooooo
ola    2014-05-02 07:59
bardzo ładne paznokciełaa
kinga    2014-05-02 07:56
jednak mam 8 lat
wi,ki    2012-12-09 12:01
mam 5 latek 5 i pul i dosiengam ponad stul.wiki g.w.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
wiktoria    2012-12-09 12:00
super pazurki, niestety mam taka prace w ktorej nie mozna miec paznokci wymalowanych... jedeynie bezbarwnie ale zeby nikt nie widzial:))
zabcia,,,    2012-11-02 20:54

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2011-09-14 01:34

Komentarze 2
śliczne i łatwe w wykonaniu ;D
anulka    2012-11-02 13:43
agggga    2012-06-02 17:43

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Brak tytułu

paznokcie

2011-09-14 01:34

Komentarze 1
FAJNE :)
Wiolka    2014-05-19 16:11

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Małe też jest piękne ;)

paznokcie

2011-09-14 01:33

Komentarze 0

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

Paznokcie "kameleon"

paznokcie
paznokcie

2011-09-14 01:32

Komentarze 5
niezbyt fajne =(
Sasza    2014-07-05 13:33
puł na puł są te paznokcie
ania    2013-08-28 12:52
masakra
aga    2013-07-14 01:15
te wszyske paznokcie na tej stronie są piękne
julia    2012-11-24 19:13
yyy.. to pod spodem to ręce czy nogi ??? :Preszta fajna :D :D
mAlinka    2012-04-24 15:59

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

;)

paznokcie

2011-09-14 01:31

Komentarze 6
jaki lol
Sasza    2014-07-05 13:33
Bo jest glupia
mimi    2013-09-16 19:45
pi
asia    2013-08-12 15:36
Bo położyła jedną rękę na drugiej :)
ryrhfrbhf    2013-04-27 15:41
wzór fajny palców troche za dużo :)
werka    2012-12-31 14:11
CZEMU TA PANI MA 6 PALCÓW
OGUHFRBGFDHUREFBUXDUHWJERFEFHRUHFRUFRUFRU    2012-12-27 20:10

Wpisz imię:

Wpisz komentarz:

paznokcie

WAŻNE!!!!

Paznokcie które tutaj prezentuje to NIE TIPSY!!!! Swoje wzorki maluje na naturalnej płytce paznokciowej zwyklymi lakierami. Nie uzywam takze zadnych przyborow do tipsów..

paznokcie
paznokcie
paznokcie



Wejść: 119242(68004)
Online: 1

Zapraszam na facebook'a:
Klik!

paznokcie, tipsy, ręcznie, malowane, recznie, lakier, wzory, wzorki, galeria, blog, blogi, zdjęcia, zdjecia, akryl, akrylowe, zdobienie, przedłużanie, utwardzanie, paznokci, paznokieć, sztuczne, sztucznych, moda, mody, trendy, trend, styl, stylizacja, żel, żelowe, malowanie, malować, malowane